Studio Sweetgrass Production wykonało dla znanego producenta Philips niesamowitą reklamówkę. Niesamowicie przedstawiona z profesjonalnym nastawieniem scena zaciekawiła cały internet. Jest to kolejny dowód jak ludzka pasja, styl życia potrafi być wykorzystana do celów marketingowych.
źródło: Sweetgrass Productions / www.sweetgrass-productions.com
Mimo tego, że internet cały zapchany jest filmikami z sportami zimowymi – w tym przypadków narciarstwo, ten film potrafi przykuć uwagę. Nazwa filmu to Afterglow i z pewnością jest powiewem świeżości, jeśli chodzi o ten typ sportu.
Studio Sweetgrass Productions z pewnością doceniło magię nocy. Pomimo tego, narciarze byli ubranie w odpowiednie, świecące ubrania, filmowcy postanowili naświetlić górę mocnymi lampami. Konstrukcja tych kostiumów posiadała około 7000 diód, co zaoowocowało niesamowitą barwą i intensywnością.
źródło: Sweetgrass Productions / www.sweetgrass-productions.com
8 Lamp jakie oświetlały górę posiadały moc 4000W. Kamery jakie nagrywały całe przedsięwzięcie to RED Epic, natomiast łączna waga sprzętu to 4 tony! Zadanie narciarzy – Pep Fujasa oraz Erica Hjorleifsona, było bardzo trudne, ze względu na nieznajomość stoku oraz bardzo mocno oślepiające światła, które dodatkowo odbijały się od śniegu.
źródło: Sweetgrass Productions / www.sweetgrass-productions.com