Fotografia biznesowa nie jest nowym wynalazkiem. Z biegiem czasu i rozwojem rynków, w wyniku procesu przekształcania się firm w wielkie ponadnarodowe koncerny ta gałąź sztuki przerodziła się w nową odmianę związana z usługami. Fotografia korporacyjna dotyczy gigantów rynkowych z każdej branży. Firmy pracują nad swoim etosem przez lata i chcą być odbierane jako rodzinne. Chcą, żeby to było widoczne.
Eksponowanie dobrych emocji i wartości familijnych służy budowaniu wizerunku firmy i jeśli firma nie robi tego na pokaz, odnosi pozytywne skutki. Niestety każda sztuczność jak kłamstwo w przysłowiu – ma krótkie nogi.
Fotograf reklamowy swoją pracą i umiejętnościami potrafi nadać zamierzeniom managerów firmy właściwy kształt. Nietrudno zauważyć, że fotografia biznesowa jest wiodącą dziedziną w sztuce reklamy. Zadomowiła się od dawna na rynku i zatacza coraz szersze kręgi, zagarniając pod swe skrzydła nowych klientów. Fotografia reklamowa jest medium wielokanałowym i pełni wiele ról. Komu powinno zależeć na posiadaniu w portfolio profesjonalnych zdjęć? Otóż każdemu, kto dba o szczegóły i wie, jak ważna dla kariery jest oprawa medialna.
Można być super, hiper fachowcem w swojej dziedzinie i nie mieć pracy, bo nikt tego najlepszej na świecie wyroczni nie zna i nikt jej nie poleca. Wszyscy zarządzający na wyższych szczeblach bez względu na dziedzinę powinni się pokazywać na fotografiach zrobionych fachową ręką fotografika
Related Posts